Die Farm (A Painted House)

Die Farm (A Painted House)

by John Grisham

NOOK BookGerman-language Edition (eBook - German-language Edition)

$10.99
View All Available Formats & Editions

Available on Compatible NOOK Devices and the free NOOK Apps.
WANT A NOOK?  Explore Now
LEND ME® See Details

Overview

Ein packender Familienroman In der staubigen Hitze von Arkansas wird ein neugieriger Siebenjähriger plötzlich mit der harten Realität des Lebens konfrontiert. Während Luke noch von Baseball träumt und heimlich die Erwachsenen belauscht, gerät er unvermutet in ein Drama um Liebe und Tod, in dem er selbst eine entscheidende Rolle spielt.

Product Details

ISBN-13: 9783641110253
Publisher: Heyne Verlag
Publication date: 03/18/2013
Sold by: Bookwire
Format: NOOK Book
Pages: 464
File size: 2 MB

About the Author

John Grisham hat 32 Romane, ein Sachbuch, einen Erzählband und sechs Jugendbücher veröffentlicht. Seine Bücher wurden in mehr als 40 Sprachen übersetzt. Er lebt in Virginia.

Hometown:

Oxford, Mississippi, and Albemarle County, Virginia

Date of Birth:

February 8, 1955

Place of Birth:

Jonesboro, Arkansas

Education:

B.S., Mississippi State, 1977; J.D., University of Mississippi, 1981

Customer Reviews

Most Helpful Customer Reviews

See All Customer Reviews